20 Ocak 2011 Perşembe

(Sonsuzu Dilemek)

İçinde bir kasvet vardı,yüreği sancılı.
Anladım yüzünden yine ağrısı vardı.
-Üzülme dedim.Geçecek hepsi...
"Bu sefer bana inanacak gücü bile kalmamıştı"
Terlemişti,ateşi,de vardı.
-Ya benden sonraya kalırsan?
-Sus! dedim sakince.(Ben buna en başından hazırdım dedim içimden)


"yerleşik suskunluğun dönüm noktası oldu o gece"

Ömür dediğin ne ki incecik düzenek
Hem kim bilir neyin nasıl olacağını,
Gidersen üzülmem artık merak etme...
Ben bütün yüklendiğim herşey gibi onu da kendime istiyorum.
Sen benim yokluğumla yaşamazsın sevgili.


"O yüzden benden önce ölmeni çok istiyorum"

4 yorum:

  1. "O yüzden benden önce ölmeni çok istiyorum"
    güzel :)

    YanıtlaSil
  2. niye gülüyon ama çok ayıp.:P
    aAAA! :P

    YanıtlaSil
  3. kontrol etmeniz gerekir:)

    YanıtlaSil
  4. imla hatalarını kastediyorsan haklısın.. Farkındayım:P

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)