6 Ocak 2011 Perşembe

Serzeniş...

Niye hep ben deyip kadere bîperva isyan edesim var
Hiç mi kurumasına müsaade edilmez şu yaşlarımın
Ahh! ne acı
Ben kıvrandıkça büyüyor kederim
İçimi alıp da duvarlara çalasım var! Hiç mi dualar kabul olmaz? diyesim var...
Bütün olmazları toplayıp bir çuvala meydan meydan sürükleyesim var
Dinmez ki
Hiç dinmeyecek
Hiç göremeyeceğim seni
Bu sızı hiç geçmeyecek
Ne eskilerimi atabildim ne de ne de...
Derin suskunluk anlar artık sadece beni
Ne hüsran ne de bir inilti
Kader demek varmış nasipte
Susmak ve asaletlice sahiplenmek sana verilene
Bazı şeyleri uzansan da tutamazmışsın
Geç öğrendim, zor toparlanırım
İniltinin yankılanan isyan dehlizlerinde
İçimi çeke çeke yola devam
Ben seni ölesiye özledim......................................Hüsn-ü  zan!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)