19 Ocak 2011 Çarşamba

İstasyon...


Bir valiz aldım elime
Rengi senin sevdiğinden
İçine senli hatıları doldurdum.

Güneş ufka değdi,uyandım.
Senli alışkanlıklarımla erken saatlerde yola koyuldum.
Gelmek istemedi o valiz benimle inan.
Ben sürükledim zorla!
Yokuşlarda kan ter içinde kaldım,
Aşağılara inerken bile kolay olmadı.
Daha yolu yarılamadan ellerim su topladı.

Her zamankinden daha çok ses çıkardı.
Açıp baktım içine  kırılan bir şey var mı?
Hiç bir şey bulamadım.

Aşıya giden çocuklar gibi" geri dönelim n'olurr "dedi.
Sızlandı...
Duymamazlığa verdim.
Kalınmazdı artık oralarda
Üç kişi paylaşamazdık hatıraları.
İkilik düzeni bozulduğu vakit,valiz toplamalı...

Anladı eminim ne hissettiğimi
Usul usul yola koyuldu.
Yüküm yeterince ağırdı
Kesti gıcırtısını  artık o da durumun farkındaydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)