14 Ocak 2011 Cuma

Baki sevgili…

Zaman hep aynı rakamda
Dakikalar hiç ilerlemiyor.
Kayıp usul usul tükeniyorsun ellerimde
Sabret diyorum kendime
Duyuyorsun sanki beni, ellerin ellerimden uzaklaşıyor.
Gözlerimde istem dışı bir veda burukluğu
Azarlar gibi bakıyorsun gözlerime
Seninle aynı bakışları paylaşmadığım için denk gelmemeye çalışıyorum, ama ne çare…
İkimizin de yüzü ıslak
Aynı yağmurlarda beraber yıkandık son defa
Ve aynı sevgiyle sildik birbirimizin gözyaşlarını

İçimdeki sinsi duygular çekiştirmeye başladı
-bu son!
-hayır! Bu son olmamalıydı…
Nefesini duyuyorum sevgili
Sanki sayarsam bitecekmiş gibi
Korkuyorum ve kendime hakim olmaya çalışıyorum
Son soluğun bana bakışında kaybolmamalı
Ve gözlerini kapatan el ben olmamalıyım
İnandıramadım kendimi
Belki ben inanmadığım için gittin sevgili
Kaç kere silkeledim seni, bir daha elimi tut diye
Sitemliyim sana!
Kızgınım kendime
Dünyanın tek gideni ve ayrılan ilk bizmişiz gibi


Kalbimde deli bir saplantı
İçimde bana yabancı bir duygu
Açmalıydın gözlerini
Ve
Son kez yanımda olacağını söylemeliydin.
Güç vermeliydin
Bir bahar daha yaprakların gün be gün nasıl renk değiştirdiğini izleyebilirdik.
Odamızdan hiç çıkmasak ta olurdu
Tek şahidimiz duvarlar olacaktı sevgili.

Ellerin soğumaya başladı ve de bütün bedenin
Ak pak beyazlarla yolcu ettik seni.
Bana kızarsın diye dik durdum tuttum kendimi
Şimdi o beyaz mermerleri bile yakıştırıyorum sana
Eşilmiş o bulgur rengi toprağı da…

Ölüm sen gidene kadar soğuktu sevgili
Sen şimdi gittin ya(!) sanki daha çok yaklaştık.
Sen şimdi güya uzaksın ya(!) artık daha çok hissediyorum seni.
Soğuk mermerin bile alev alev
Her dokunduğumda içimde ılık bir rüzgâr…
Toprağından öpmek istiyorum seni…

Baki sevgili…

2 yorum:

  1. ''Her dokunduğumda içimde ılık bir rüzgar...''
    ''Toprağından öpmek istiyorum seni...''
    Çok güzel..
    Vurgu harika..
    Artık daha güzeli de gelebilir..
    tebrikler...

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)