20 Ocak 2011 Perşembe

Kelamsız...

Şimdi koca bir boşluk
Dağ gibi mi desem,içi boş fındık gibi mi bilemedim
Ama yok işte
Koca bir delik,öyleki giden sesim suratle geri dönüyor.
Sende yankılananlar ve beni mutlu eden geri dönüşler
Nasıl desem ki
yok işte
İnsan bildiğini bu kadar zor mu ifade eder.
Diyemiyorum işte.
Şimdi
o kadar açığım ki sevgilere
O kadar müsaitim ki bana uzanacak bir ele.
Acınası kıldın beni
Öylesi bir his işte
İçimde, derinden gelen bi akıntıya kaptırdım seni.
Şimdi gelsen tutsan elimi kaldırsan beni
Nasıl sıcak geliyor bu cümle...
Sevgiyi bende veba niyetine mi bıraktın?
Her yanım sızlıyor ve her gün daha da çoğalıyor.
Yollar asileşti sana geleyim diye önümü kesiyor.
Gelemem ki...
Yollar da dahil hiç birşey eskisi gibi değil ki...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)