30 Nisan 2012 Pazartesi

Seni Ne Zaman Özlesem

Seni ne zaman özlesem içime kapanıyorum.
Susmuyorum yanlış anlama,
Aksine daha çok konuşuyorum içimden.
Bulutlardan anlamlar çıkarıyorum.
Gecenin bir vakti balkondan uzaklara bakarken buluyorum kendimi.
Bazen çöpleri karıştıran o kâğıt toplayıcılarında bile kendimi görür oldum.
Komik değil mi?
Ama ben gülemedim…
Benimde ellerim onlar gibi çok üşümüştür ayazda.
Bitse de çekip gitsem dediğim ilişkimizde onlar gibi çok yorgun düştüm.

Bazen bir martıda görüyorum kendimi.
Ne de güzel uçuyor, ne heybetli diyorum.
Karaya ayak basınca kayboluyor büyüsü.
Yakınlaştıkça sevimliliğini yitiriyor.

Ne zaman içime kapansam senden bir şeyler bekliyorum.
Tek taraflı olsun ben susayım diyorum.
Senden ses çıkmadıkça radyodaki şarkı uzuyor.
Bütün şarkıları kendime tutuyorum.
Hepsi ayrılıklara yazıyor.
Tuttuklarımın hepsini bırakıp, kapatıyorum.

Hani büklüm büklüm boynunda…
Hani paramparça ruhunda diyor ya şarkı.
İçim bir tuhaf.
Midem eziliyor.
Acı kahveyle sarhoş oluyorum.
Komik değil mi?
Sen hiç sarhoş olmadın ki nerden biliyorsun, diyorsun.
Ben bilemedim işte.
Aşk bitmiş,
Bu sadece bağımlılıkmış.
Ben bilemedim…

Amak-ı Hayal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)