11 Nisan 2012 Çarşamba

Bakma Sen Bana

Kavgalardan sonra denir ya bazen
Bakma sen bana…

Vazgeçme cümlesidir bakma demek.
Sen ile düşüncelerim arasında kaldım seni seçtim demek.

Düşünceden vazgeçmek değil, sineye çekmektir.
Bakma sen bana…
Ben derim derim susarım demek değildir.

Bakmamalısın çünkü uzarsa cümleler
Belki düşer birimizin yüzü fazlaca
Çok seversen kıyamazsın ya
Hele özel durumlarda varsa…
Kolayca söylenebilecek kabul görmüş masum bir cümle
Bakma sen bana dersen daha çabuk hallolur her şey.

Birimizin içinde kalır ama boşver.
Kalmazsa daha büyük yaralar açılır bazen.
Biri susmak zorunda kalır.
Değil mi ki zaten zaman zaman böyle anlaşılır, uyum sağlanır.

Sen bana bakma dediysem,
Umursa daha çok benim gibi içten içe
Sözle değil sadece sıcak bir eylemle…

Amak-ı Hayal
İlham kaynağı

4 yorum:

  1. Bakma sen bana, özür dilerim gibi bir şey..Çok benziyor, sen bana aldırma...Söyledim veya yaptım ama yine de sen üzülme demek gibi..İçimde kalır bir şeyler ama sen bana bakma!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kendi dünyamdan baktım ve genel konuştum sanırım:)

      Sil
  2. senin o dünyana hayranım ben hayran..
    :)
    ümit sayın da başka söyler o parçayı,
    geçen gün arabada dinledim başka bir parçayıda harika söylemişti
    du anımsarsam paylaşırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cecil:

      teşekkür ederim nasıl güzel bir enerjiyle verdin bloğuma:)

      Sil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)