18 Nisan 2012 Çarşamba

Yeniden Başlamalıyız

Hazırım hadi!
Avaz avaz bağıralım geçmişi çağlayanlara
Akıp gitsin ömrümüzden tüm dargınlıklar
Baştan başlamaya yetecek kadar güç varken elimizde avucumuzda
Bu sefer yıkmak için değil yapmak için koyalım ortaya

Senin çantandan çıkan notlar
Benim atmaya kıyamadığım hediyeler, örgüsü senin elinden çıkmış atkılar
Hepsini toplarsak
Yığıntı gibi değil, tekrar var olabilmek için
Ve daha çoğu için ilham olsun diye
Bunlar kalsın bir tek diyerek geçmişten
Ve kocaman bir parantezin içine “seni seviyorum” yazıp
Takılı kaldıklarımızı bir suya fırlatıp
Olduğumuz gibi kalıp
Olamadıklarımızı yaşayarak
Tekrar var olabilmek için bir şans olmalı hayat…

Elimize tebeşiri yeniden alıp
Tekrar çizmeliyiz asfaltları
Bu sefer sen başlamalısın oyuna
Ve berabere kalmalı.

Sen yorulduğunda benim galibiyet kazanmadığım
Ben yorulduğumda senin bunu mağlubiyet saymadığın
Adil bir oyunda aslında tamda oyun oynamadan
Yeniden başlamalıyız…

İlham müziği

Amak-ı Hayal

10 yorum:

  1. Şiirlerine yorum yapamıyorum.
    Çünkü diyecek bişey bulamıyorum çok güzel diye kuru bi söz ekleyipte çıkmak haksızlık gibi geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkılarımı muhakak dinle ama bak:)
      onlarsız bu şiirler çok yalın kalır.

      olsun bişi demesende burda olduğunu biliyorum görüyorum
      bana iyi geliyor:)

      Sil
  2. Şarkılarını çok seviyorum. Mabel matizin iki şarkısıda senden hatıra kaldı telefona yükledim her dinlediğimde aklıma geliyorsun :) Biliyormusun o sesi ne zaman duyarsam duyuyum hep sen geliceksin aklıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok az insan beğendi o sesi/şarkıyı biliyor musun?
      Beni çok derinden etkiliyor o şarkı
      İçimi sızlatıyor...

      Beni bu şarkıyla hatırlaman çok güzel benim için :*

      Sil
    2. Benimde içimi sızlatıyor o ses.
      Ve benim dile getiremediğim, kendimden bişeyler bulduğum senin yazdıkların.

      Sil
    3. müziğide fena sözleride

      bir dokunursa bin aşka boyar
      rengimi ellerinin ateşi...

      ikimizin sızlayan tarafı sanırım aşk:)

      Sil
    4. Senin kadar net değilim malesef.
      Bi yanım aşk bi yanım hayatıma yapışan bi sızı. Hepsini hep üst üste ekliyorum.
      Sızlayan taraflarımı karıştırıyorum birbirine hepsine birden yanıyorum :)

      Sil
    5. ortak nokta olarak aşk dedim yoksa bende de durumlar böyle ki:)

      Sil
    6. Yarım kaldı.Sende böyle olduğuna göre bende bi tuhaflık yok dicektim. Ama sakar sakar mahfettim ama sen beni anlarsın :)

      Sil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)