26 Nisan 2012 Perşembe

Bilmiyorsun

Şimdi sanıyorsun ki susmak unutmanın göstergesi
Ah bilmiyorsun susmak ne zor
Ama konuşmakta artık çok ağır

Ben yine kelimeler biriktiriyorum
Sen sanıyorsun ki dayanamam yine konuşurum
Bilmiyorsun ki artık böyle ihtimaller yok

Ezberledik gidişleri ve gelişleri
Kısaca gidememek dediğimiz her şeyi
Sen sanıyorsun ki sevince gidilmez
Kendini rahatlatıyorsun
Ama bilmiyorsun ki
Artık mümkün değil yüz yüze bakmak

Ben sana büyük vaatler vermiştim biliyorum
Çok sevdiğimi söylemiştim
Bu yüzden bittiğine inanmakta zorlanıyorsun
Ama bilmiyorsun ki senin yalanların bitirdi
Ben ha gayret derken
Yüklenirken ikimizi de sırtıma
Yalanlarla nasıl ağırlaştın bir yük gibi
Üstüme nasıl yapıştı o sızı

Hiç birini bilmiyorsun
Belki de bilmek istemiyorsun...

Amak-ı Hayal

10 yorum:

  1. Susmak , kelimeler biriktirmek ne zor.

    ilham kaynağın şiirinle çok güzel gidiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol hayatım ya
      Sen beğeniyorsan sorun yok demektir:)

      Sil
  2. Bilmezlikten gelenlerin sayısı da hayli çok. Güzel bir şiir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi..
      Öyleleri herşeye geç kalır ama..

      Sil
  3. naçizane fikrim, daha güzel olur tadı şiirlerinin sanki; devrik cümlelere daha fazla yer versen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)

      Çok devrik bi insanım ben bunu da sevmeyenler var.
      O yüzden ben nasıl hissediyorsam öyle yazıyorum

      Sil
  4. çok güzel...bayıldım...
    takipteyim..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim her zaman beklerim ve inşallah ilk fırsatta gelirim...
      Kocaman sevgiler.

      Sil
  5. Gecenin bu saatinde uykum geldigi halde yazilarinizdan kopamadim.yeminle yuximu yikadim uykum kacsin diye..harika- mukemmek hepsi hepsi bana hitap ediyor.yuregine saglik.kendimi anlatan yazilar buldum...sonsuzz sevgilerrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın sen... sözlerin çok kıymetli benim için. Beğenmene ve bu kadar istekli okumana çok sevindim. O zaman issizharlertoplulugu blogumda dikkatini çekecektir...
      Yine gel... Kocaman sevgiler:)

      Sil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)