21 Nisan 2012 Cumartesi

Seni Özledim

Gittiğin yerden haberini alamayınca daha çok özledim.
Kimseler engel olamadı buna, olamaz da.
Kimselere bulaştırmadığım özlemimde yok oldum ben.
Her şeyi sessiz yaşadım.
Sessiz yaşamak zorunda kaldım.

Şimdi desem ki sana gel,
Gelemezsin…
Bende diyemem zaten.
Bazı cümleler için hep geç kalınır.
Senin içinde büyür, ağırlaşır, kalıplaşır.
Onca gözyaşı döküp de eritememen ondandır.

Şimdi sana anlatsam
Hiç gitmemişsin gibi
Bütün sevinçlerimi, nelerden daha çok sıkıntı çektiğimi
Bilemem ki duyar mısın duyamaz mısın beni

Şimdi dağıtsam saçlarımı ılık rüzgârlara
Otursam yine o her zamanki banka
Başlasam yine bütün sensizliklerimi anlatmaya
Dönsem baksam ki yanımdasın
Dinlemişsin, duymuşsun hepsini
Gerçek olur mu ki…


Amak-ı Hayal

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yıllar bitti ben yine bekledim...
      özledim çokk özledim

      http://www.dailymotion.com/video/x3dudt_funda-arar-ozledim-by-aluxton_music?search_algo=1

      Sil
    2. teşekkür ederim martı sesleriyle başlıyor hemde..
      bak bu da benden sana olsun ..
      en sevdiğim özledim şarkısıdır..

      http://www.youtube.com/watch?v=2lvZmMlhrsw

      Sil
    3. olsun bakalım:)
      Dinliyorum hemen..

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL ŞİİR CANIM MANALI
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz söyleyeceklerimi henüz daha hiç söyleyemedim...
      Şiir işte böyle bir şey...
      :)

      Sil
  3. sanırım yorumum onaylandıktan sonra yayınlanıyor o yüzden aslında yorum olarak yazmak istemediğim ama sana söylemek istediğim bir kaç şeyi buraya yazacağım, evet yazıyorum... :)

    "Kimseler engel olamadı buna, olamazda." dizesinde da eki ayrı yazılacaktı sanki, bunun gibi yazım hataları gözümü biraz tırmalıyor belirtmek istedim. gözden kaçabiliyor bazen bu ufak şeyler. o yüzden şöyle yayınladıktan sonra göz gezdirsen çok daha güzel olur sanki, gözden kaçanları düzeltebilirsin böylece. :)

    bir de şey demek istiyorum, bu şiirinde bazı dizelerin sonuna noktalama işaretleri koymuşsun bazılarına koymamışsın. neye göre karar verdin koyup koymamaya bilmiyorum lakin, sanki ya kullanacaksan gerektiğinde hepsinde kullansan ya hiç kullanmasan belki bir iki istisna dışında daha güzel olurdu gibi sanki.

    diyeceklerim bu kadar, kabalık ya da çok bilmişlik yapmadım umarım, yaptıysam affola. bol edebiyatlı günler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. buralarda herkes bilir benim bunlardan ne çok muzdarip olduğumu:)
      Dikkat ediyorum ama yine de oluyor böyle şeyler.

      Düzeltirim tabii sağol söylediğin için:)

      Noktalama işaretlerini kullanmıyorum pek aslına bakarsan ilham kovalıyorum ben nereye ne koyduğumdan haberdar değilim.

      Düz yazılarımı yazdığım blogumda da bakarsan bi üç nokta takıntım var:)

      Sevgiler..

      Sil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)