21 Ağustos 2011 Pazar

Toprak Kokusundaki Yalnızlık

 

Ben seni yağmurlu bir akşamda kaybettim…
Yüzümdeki tuzu gökyüzünün suyuyla buluşturduğum gün.
Senden sonra kaynaştık birbirimize toprakla.
Senden sonra…

Öncesi ile sonrasının kesiştiği gündü yağmurlu hava.
Ve bir soğukluk, ıslaklık…
Uzaklık hissi…
Burnumdan hiç gitmeyen toprak kokusu
Ahh! Yalnızlığın nişanesi oldu bu hava.
Ben severdim yağmuru, toprağı ve ağlamayı
Ama ağlamak mutluluktan olmalıydı…

Hepsi bir günde birleşince sıkışıp kaldı duygular.
Cansızlığına ilham oldu damlalar.
Ağlamak neymiş gökyüzünden öğrendim
Ve bilmek lazımmış neymiş tek olmak.
Kıyamet kadar suyun içinde susuz kalmak…

5 yorum:

  1. Duyguların sıkışıp kalmasını iyi bilirim...Ağlamayı da..Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. kelimeler dünyası;

    Beni anlayan nadir izleyicilerimden birisin :)

    Teşekkürler burda olduğun için...

    YanıtlaSil
  3. fonda çalan şarkının adı ne?

    YanıtlaSil
  4. misisipi:

    "If You Want Me"

    Sözleri de çok anlamlı...

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzda birden çok güzel paylaşımlar var.Bu paylaşımlarınız için teşekkür eder ve Galvaniz çöp konteyner olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)