30 Eylül 2011 Cuma

Geçmişin Tadı Hala Hayatımın Damağında


Küçüklükte kaldı sanmıştım.
O hıçkıra hıçkıra ağlamalar…
Şimdi nerde içli içli ağlayan bir çocuk görsem,
Nefesim dalar…

Küçüklükte kaldı sanmıştım.
Kadife kaplamalı kalın taçlar.
Şimdi nerde tacı kırılmış bir çocuk görsem,
İçimdeki çocuğun içi sızlar...

Küçüklükte kaldı sanıştım.
Balkona kurulmuş eğrelti salıncaklar.
Şimdi nerde bir salıncak görsem,
Oraya artık sığamam diye içimi bir korku kaplar.

23 Nisan tören yürüyüşlerini unutmadım ben,
O kıyafetlerin sevincini unutmadım.
Hocamın kulağımı büküşünü unutmadım.
Spor ayakkabımın arkasına atılan dikiş izlerini unutmadım…

Nerde çocukluğuma ait bir iz görsem,
“Unut(a)madıklarımı” hatırlarım…

9 yorum:

  1. O zaman bende burdan tüm unutamadıklarımıza,unutamadığımız anılarımıza bir selam gönderiyorum...sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
  2. Gelibolu;

    Aleyküm selam diyelim boşta kalmasın. Dipsiz bi kuyuya saldın selamını..

    Dilerim benim gibi çocukluğundaki kesitleri hayatlarında yakalayanlar çoktur..

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ahh çocukluğum.. gizlendiği yerden her daim göz kırpanım
    en özlediğim...

    YanıtlaSil
  4. Çok canım emin ol :) Selamlarımızın çokça kişi tarafından yürekten alındığını biliyorum ben,,,sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Yaz güneşi;

    Vayy bu cümleyi çok beğendim benim dilimden yazdın :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba

    Şiirinizi okurken Farjad'ın kemanının sesini dinlemek çok keyifli geldi.

    Ben çocukluğuma değilde bir kaç yıl önce yaşanan geçmişe yolculuğa çıktım müzik ve şiirinizle birlikte..

    Yüreğinize sağlık

    Selamlar

    YanıtlaSil
  7. Ayşegül;

    O müzik o kadar uzun zamandır orda ki unutmuşum onu ben:)

    Şiirle ilintili olabildiyse ne mutlu :)

    beğendiğine sevindim..

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çocuk kalmak lazımmış..büyüyünce dertler büyüyor,masraf büyüyor,herşey büyüyor:)

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)