28 Mayıs 2011 Cumartesi

Bilseydim...


Uzaklardan ümitle, sevinçle beklediğim...
Bilseydim ki bütün ümitler kör düğüm olacak boğazıma takılacak,
Hiç böyle deli telaşla, ürkek sevinçle yolunu gözler miydim?
Gözlemezdim...


Bilseydim sevinçleri acımasız hastalıklar saracak,
Hiç sadece gelmeni diler miydim?
Dilemezdim...

Bilseydim hasretin bitmek yerine daha da imkânsızlaşıp apayrı yerlere savuracak,
Sevinir miydim bilmediğim yarınlara?
Sevinmezdim...


Bilseydim gel deyişlerim bir gün Seni üzecek,
Hiç üzer miydim seni?
Üzmezdim...

Yokluğunu saracak bir şey kalmadığında ve özlem deli gibi bastırdığında,
Yollar dağ olup aşılamadığında,
Bilseydim imkânsız bir ayrılık vaktine düşeceğimi,
Hiç kuru kavgalara meyil verir miydim?
Vermezdim...

Gitmedik…
Bitmedik biz sevgili...
Bu bize sadece bir kader nasiplendirmesi...


6 yorum:

  1. Bilseydik.. bilebilseydik..değişir miydi bir şeyler?Keşke sözcüğünü hiç sevmiyorum..Keşke olmasaydı veya olsaydı demek yerine vardır bir bildiği kaderin demek daha güzel geliyor..Olması gerekiyormuş olmuş, istenmiş, dilenmiş, söylenmiş..Keşke demeyeceğimiz günler dilerim sana ve bana..

    YanıtlaSil
  2. Kelimeler Dünyası;

    Bilseydik bilebilseydik kadere meydan okumak olurdu bu.Bükmek olurdu en can acıtan zamanların belini.Belki hiç sevinememek olurdu kısacıkta olsa.Belki hiç ümit edememek olurdu sonu boşlukta olsa..

    Bu bir özlem şiiri sitemden çok bir hayalin ve buluşma ümidinin hastalık sebebiyle nasıl renk değiştirdiğinin hikayesi... Bu bir serzenişten, isyandan ziyade sadece bir üzüntü ifadesi...

    Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Bilseydim gidecegini
    severmiydim ölesiye....

    YanıtlaSil
  4. İbrahim;

    Bilememek ne çok bağda vurur ayağa....

    YanıtlaSil
  5. Biliyordum, biliyordu. yine bekledim, yine bekletti, yine gel dedi yine gittim. yine eleleydik. kaderin görünmez çizgisi kalbimize bağlandı. aramıza köprü kurdu. sadece böyle olacağını bilemezdik, bilemezdi.

    YanıtlaSil
  6. Misisipi:

    Bazen öyle şeyler olur ki o yazdığım satırlardaki küçücük yürekli istemleri istemekten bile utanç duyarsın...

    Ben şayet bilseydim o ufacık şeyleri bile mum ile arayacağımı...

    Ya bu ilişkiyi ya da olası tüm ihtimalleri en başından yok ederdim...

    Hiç bir şeyi olduramamışken o yaşadığın ufacık güzel şeylere bile muhtaç kalmak çok acınası...

    Ama dediğin gibi

    Bilmiyordu, bilmiyorduk...
    Bilemezdikte...

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)