11 Şubat 2011 Cuma

Sevgili!

Masumsun Sevgili!
Bütün yaşıtların kadar(!)
Hepte öyle kalacaksın maalesef.
Seni, suçlarınla göremeyecek kadar taraflı biriyim ben.

Adaletli değilim…
Olamam da zaten…


Bütün korkularını bilirim ben senin.
Gök gürlemesinden korkarsın mesela,
Karanlıkları sevmezsin.


Çocukluğunu bilirim ben senin.
Hala bazanda sakladığın ufak arabalarını,
Gemilerini, barbie bebeğini, uçağını...
Yemekten nefret ettiğin mantarı.

Kırgınlıklarını bilirim ben senin
Yorganın içine saklanıp,
Hiçbir şey olmamış gibi, sakinleştiğinde çıktığın…

Kalbimin üstünde sessizce uyuyup,
Uyanana kadar kıpırdamama müsaade etmediğin…



Sen gelmezden evvel hiç kimseyi bu kadar bilmedim.
Ben bir erkeği hiç bu kadar masum görmedim.

Şimdi bir annenin evladı gibisin bağrımda.

Nasıl atabilirim ki seni sokağa…

Elimde büyüyen sevgili!
Şimdi bildin mi adaletsizliğimin sebebini…
Amak-ı Hayal

7 yorum:

  1. Vaaaayyy!
    Çok güzel! Tebrik ederim.

    Ama sinir olacak bir şey bulamadım, ona sinir oldum!
    ;)

    YanıtlaSil
  2. hahahah Sinirli biz seninle ne yapıcaz böyle bilemiyorum:)

    Sağol canım:)

    YanıtlaSil
  3. Valla, ben sinirden ne yaptığımı, ne yazdığımı bilmiyorum!

    YanıtlaSil
  4. şuan hayatta en sevdiğim şiirlerin arasına girdi bu şiir.yüreğine sağlık.iznin olursa seni kaynak gösterip bu şiiri blogumda paylaşmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  5. tabiki canım alabilirsin:)
    Beğendiğine sevindim teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)