13 Şubat 2011 Pazar

Bekleyiş

 
Kuru bir çalı gibiydin ümidimin toprağında.
Her gün eşiklerde, rüzgâr sesiyle beklediğim,
Bana Şu gün deseydin /diyebilseydin,
En sevdiğin çorbayı yapardım sana,
En sevdiğin esvabı giyerdim.
Kapılarda karşılardım.
 
Sabah erken kalkar, bayram temizliği yapardım.
Geçen araba seslerinin hangisi kapımda duracak diye kulak kesilirdim.
Belki minderde uyuyakalırdım, aklımda senli düşlerimle…
Ve gelirdin bir vakit,sarıldığımı hayal ettiğimde…
 
Tutamam ben kendimi bilirsin değil mi?
Gelsen de sıcaklığınla ağlatsan beni.
Son defa.
Belirsizliğe inat.
İçimde kuru çalıya dönen ümitlere inat…


17 yorum:

  1. Beklemek kadar ve uzun süren bekleyiş kadar kötü bir şey pek yoktur.Sabır diliyorum ve bir çözüm yolu, en kısa sürede...

    YanıtlaSil
  2. Şiir güzel, yüreğine sağlık.
    Ama şu gelmeyene sinir oldum!
    Var mı şunun adresi/telefonu, bi ziyaret edelim!

    YanıtlaSil
  3. Aslında böyle bir bekleyiş yok.
    Küf kokusu diye bir yazım var amak-ı hayal bloğumda, o yazımdan ilham alarak yazdım. oOyazıyla bir bütün bu şiir:)

    YanıtlaSil
  4. Yahu madem öyle bir bekleyiş yok, beni niye sinir ettin, ele güne karşı?!

    YanıtlaSil
  5. çek şu ünlemlerini üstümden:)
    Sakince konuşup anlaşabiliriz:)

    YanıtlaSil
  6. Her cümlem en az bir ünlem!
    Cümleme yansır çünkü duygularım!
    Dersen sayfamda bir daha ünlem istemem!
    Klavyemden o tuşu söker atarım!
    Olmadı... Klavyemi yakarım...
    Ama sanma ki içimdeki duyguları bırakırım!

    YanıtlaSil
  7. İçindeki şairi uyandırdın vayyy! :)
    Bloğunda en kısa zamanda bi şiir bekliyorum senden ona göre :)

    YanıtlaSil
  8. Yok be amak-ı hayal, ne şiiri, ne şairi...
    Stad oynatıyor hocam! ;)
    Sinirlendirme beni!

    YanıtlaSil
  9. :):)
    yok yahu yaz sen bi şiir.
    Bana güven var sende bişeyler

    YanıtlaSil
  10. Yaz demekle şiir olmaz!
    Her yazan şair olmaz!
    amak-ı hayal sen yazmaya devam et
    SİNİRLİ'nin yorumlarına doyum olmaz!

    Yazarım belki ben de ama şiir değil
    Yazan ile yazmayan bir değil
    amak-ı hayal sen yazmaya devam et
    SİNİRLİ'nin yorumları sinir değil!

    SİNİRLİ yazar derdini, tasasını
    Kim şişirir benimle kafasını
    amak-ı hayal sen yazmaya devam et
    Sevginin, mutluluğun, şiirin hasını!

    YanıtlaSil
  11. :D:D:D:D

    Bugün çok iyi geldin sen bana

    Tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  12. Demek ki SİNİRLİ olmak faydalı bir şey! :)
    Bundan sonra köfte yerken sinirli yeri gelirse, beni hatırlar, sinirlenmezsin!
    Buraya yazarsın, ben sinirlenirim, senin yerine!
    ;)

    YanıtlaSil
  13. Küf kokusunun üzerine bir de bu şiire bağlanınca tam kopuş oluyor;) çok anlamlı yüreğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  14. ben kızımın delisiyim;

    Aslınd ao şiir küf kokusunun devamı niteliğindeydi ama yarı yerlerde yayımlayıp şiir bölümünde biraz hareket sağlamaya çalıştım.Çoğu insan şiirlerimi farketmiyor:)


    Beğendiğine sevindim görüşmek üzere...

    YanıtlaSil
  15. Bırak gelmesin senin yüreginden daha iyi olabilirmi yüreginin sızladıgına degecekmi bekledigin

    YanıtlaSil
  16. ibrahim;

    O gelmek istedi,

    Ben bekledim,

    Ama gel(e)medi...

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)