3 Mart 2012 Cumartesi

Sensiz Olmadı


Keyfi çıkmadı mazeretli pazarların
İki kişilik biletlerimle yanım hep boş kaldı
Kavgayı özler mi insan
Yine sen konuş ben kulaklarımı tıkayayım istiyorum
Ben zifiri çay içeyim sen ise kuşburnunu
Biz seninle zıtlıklara lehimlenmiş hayatın örgüsünde
Mutlu, mutsuz, nedenli, sorgulu
Ben demiştim edasında intikam almayı
Senin suçun cümlesindeki rahatlamayı özlüyorum

Bulaşamıyorum ya sana
Eve geldiğimde verdiğin bir yığın sipariş birini hep unuturdum ya
Kuru kavgalardaki tatlı sitemleri özlüyorum
Alışveriş poşetlerinin dibine bağdaş kurup
Bu değil kakaolu olanından olacaktı diye hayıflanmanı özlüyorum

Sensiz olmadı
Fark etmemişim saksıdaki her bir çiçek susuzluktan ölmüş
Ellerimde ısmarlanmamış yiyeceklerin alışılmamış boşluğu
Damla sakızlı muhallebi çekiyor canım
Biri ipteki çamaşırları tek sıra katlayıp dolaba koymalı
Yatağımda sevimsiz bir ben kokusu...

Olmadı işte sensiz
Sen kazandın dönmelisin artık geri
Çorbanın tuzu senmişsin meğer
Alışmak diye bir şey varmış
Her koşulda eksiklerimi tamamlayan biri olmayınca
Önemsenmeyince illallah dedirtinceye kadar
Görememişim meğer ben seni
Kıymet verememişim tamamladıklarına

Gün ağardığında
Sesinin yokluğunda
Boş odaları kendi gölgemle yapayalnız açınca
Anladım eksikliği
Ben, çok iyi anladım ki
Olmuyormuş sensiz…

10 yorum:

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)