31 Mart 2011 Perşembe

Anlamadın/m

Anlamadın halimden.
Bendeki eksiklik,sende fazlalık muamelesi yaşadı hep.
Benim umudum senin kurtulası sorunlar ithafında kaldı...
Kalanlara acımadım.
Yaşattıklarına inat yaşayabilirdim seni.
Son soluğumu senin ellerine teslim edebilirdim.
Mutlu sonlar için yeni sayflar ekleyebilirdim.
Kalemi senin eline verip,
Sonumuzu sen yaz diyebilirdim...

Tutup elimden gel benimle deseydin,
Mum gibi tükenirdim avuç içlerinde.
Yarına dair ne varsa,
Ve arkamada ne kaldıysa,
Bugünün uğruna harcayabilirdim...

Teslimiyetin muhafazakar ses tonuyla geldim ben sana.
Kör düğüm ettin beni kararsızlıklarınla...

Yozlamıştı ruhun..
Mantığın tek hamlede duygularının önüne nasıl da geçmişti..
Acizleştin...
Çift başlı cümlelerle küçüldün karşımda.

Sen küçüldükçe,ruhumda şiddetlenen kabir sancısı,
Ve sancıların suskun dilinde ben tek taraflı...

4 yorum:

  1. Toprağım merhaba;

    Bayağı güzel şiir bunlar..
    Hem de çok güzel..:)

    Kusura bakma yeni farkettim..

    ''Teslimiyetin muhafazakar ses tonu''
    ''Çift başlı cümleler''

    Bunlar çok güzel nitelemeler..
    Kelimeleri inci gibi dizmişsin açıkcası..:)
    Eline sağlık..:)

    YanıtlaSil
  2. Bu deli çocuk;

    Artık şiirlerime bakmaya kimse gelmiyor toprağım.Buralarda sende olmasan yalnız kalacağım:)

    Teşekkür ederim güzel yorumun için.Bana şevk verdin:)

    YanıtlaSil
  3. bilinmezlerde kendimi birinci şahıs sanarken ikinci şahıs olduğumu fark ettim. o söz için durdu ben aşk için bekledim. gelmeyecek. ama nasrettin hocayla büyüyen bir nesiliz biz. 'ya gelirse?'

    YanıtlaSil
  4. misisipi:

    Tutup elimden gel benimle deseydin,
    Mum gibi tükenirdim avuç içlerinde.
    Yarına dair ne varsa,
    Ve arkamada ne kaldıysa,
    Bugünün uğruna harcayabilirdim...

    Çok can alıcı bunları söyleyecek kadar bir şeyler yaşamış olmak ve sanırım sen ne demek istediğimi iyi bilenlerdensin...

    YanıtlaSil

Biliyorsun değil mi, ne diyeceğini ne kadar merak ettiğimi? =)